miercuri, 27 mai 2009

Undeva..

Ma aflu undeva..In gara.Pe scaunele de asteptare.Ce astept?Pe cine astept?Nimic...Pe nimeni.Oare?Poate ca trenul vietii sa ma duca mai departe,asa cum scrie in carti.Ce m-a adus aici nu stiu.Poate ca aici este locul ideal pentru a-mi pune in ordine gandurile si a-mi scrie in carnetel despre framantarile vietii...Imi creste inima cand vad ca gasesc cuvintele potrivite pentru a-mi exprima modul de gandire despre viata,insa toate aceste cuvinte sporesc dramatismul,din care savurez.Oricum nu sunt singura persoana care savureaza dramatismul din plin..Noi oamenii defel fara sa constientizam cautam situatii dramatice din care savuram.
Pana la urma cred ca astept viitorul...Imi dau seama ca tot ceea ce inseamna prezent se transforma-n trecut.Cate o secunda se scurge si se transforma in ore, zile,luni,ani.Au trecut deja 8 ani...8 ani de scoala.In ultimii 4 ani m-am atasat mult de profesori...De colegi nu mai vorbesc.Chiar daca am avut niste colegi cam copilarosi cu care am avut diverse certuri imi dau seama ca tot ii iubesc.Imi voi aminti de fiecare in parte...Aici nici nu am loc sa scriu despre fiecare...Fiecare este special in felul sau si as avea multe de scris despre ei.Am avut de invatat de la fiecare in parte.Viata mea se va schimba de la toamna incolo...O sa am alt oras...Cu alti prieteni..Cu alti colegi..Cu alte tipuri de oameni.La inceput imi va fi greu sa ma detasez de ceea ce puteam spune ca este al meu,insa stiu ca voi trece peste.Aceste probleme de detasare am sa le numesc nimicuri.Chiar sunt nimicuri...Pentru ca viata este mult mai dura decat atat,iar daca eu ma opresc din drum la aceste schimbari mai departe ce voi face?Fiecare om pentru a razbi mai departe in viata trebuie sa invete sa fie dur cu el insusi.

2 comentarii:

Geoh spunea...

Mie imi canta inima cand vad ca exsisti
Sa shtii ca trenul acela urma sa te aduca la Valcea :))
Acolo vei incepe ceva nou (a New Chapter of Ur Life)
Ceva de care o sa-ti aduci cu drag aminte
Good luck ^^

madaaa spunea...

nu trebuie sa te opresti in fata unei schimbari trebuie sa o incerci pe ficare parte a ei...trebuie sa o savurezi in profunzime...pt ca ai sa vezi ca o sa ai un viitor mai bun intr'un oras mai mare...si in legatura cu prietenii ...e varsta la acre noi credem ca nu ne descurcam fara ei...dar dak stai sa te gandesti...un om cu cati prieteni ramane prieteni pana la sf vieti?...max 2 prieteni iti spun eu...e fericit omul care are 2 pr adevarati...asa ca stai linistita ca cei care te considera prietena o sa ramana prieten cu tine si daca esti in alt oras...si nu trebuie asta sa iti fie piedica in viata ba din potriva asta o sa te faca mai tare...mult succes iubita>:D<:*>:D<