marți, 12 mai 2009

Insuportabil...

Oamenii mari...Copii...Acelasi lucru.Copiii imita oamenii mari,inconstient.Oamenii mari fac prostii...Copiii fac prostii...Pentru oamenii mari totul inseamna banul nemuncit si distractia...Si pentru copii totul inseamna banul nemuncit si distractia.Oamenii mari se bat,se injura...Si copiii se bat,se injura...Oamenii mari au copii...Si copiii lor au copii,inca de la 14 ani.Oamenii mari fura...Si copiii fura... De la ei...Este un cerc vicios.Si se mai plang de unde vine criza economica.:)) Este ca si in mediu,cand o persoana da cu insecticide pentru a-si apara siesi plantele,insa provoaca disparitia animalelor,iar prin disparitia animalelor are loc disparitia hranei.In final acolo se ajunge.Fiecare se gandeste pentru el.Uita ca datorita mediului si datorita a tot ce il inconjoara traieste...Egoism...Insa isi face rau siesi pana la urma,dupa cum se vede si cu criza economica.Fura pentru el fiecare,insa dupa un timp isi da seama,daca are ceva minte ca s-a furat singur.
Din cate am vazut,nimeni nu mai este interesat de meseria lui.Merg doar pentru bani.Si ce sunt banii pana la urma?Simbolul materialismului!Niciodata nu vom fi fericiti daca visul nostru ramane acela de a castiga foarte multi bani,pentru ca intram intr-o boala grava.:)) In bune.Nu vom fi niciodata multumiti de propria persoana si nu vom avea implinires sufleteasca.Din pacate greu ne ia sa ne dam seama ca lucrurile marunte ne fac viata frumoasa.Din obisnuinta noi uitam de ceea ce avem...Uitam de timpul frumos de afara.Uitam...Multe.Uitam de farmecul fiecarei clipe petrecute alaturi de persoanele ce fac parte din viata noasrta si multe altele.Nu am atat timp sa enumar tot...Cel mai important lucru este ca uitam ca trebuie sa avem vise...vise ce tin de noi,de propria persoana,care ne motiveaza existenta.Multi se lasa in mainile rutinei de zi cu zi...In mainile vietii banale...Fara sens...In loc sa se intrebe si sa-si spuna:Oare ce am eu de facut pentru aceasta lume?Care este menirea mea?Nu m-am nascut degeaba.Trebuie sa fac ceva...Sunt multe de facut...Mi-as dori sa rezolv problemele.Mi-as dori sa stiu ca am contribuit pentru viitor.:)
Daca toti am gandi astfel Romania si lumea de altfel, ar fi alta.Invata sa te cunosti pe tine,priveste-ti viitorul!Am sa revin mai incolo sa continui aceasta tampenie...Pana una alta ramane mottoul de mai devreme.:))) "Invata sa te cunosti pe tine,priveste-ti viitorul!" :))

3 comentarii:

Gnossienne spunea...

foarte frumos ce spui,si foarte adevarat,din pacate lumea devine din ce in ce mai superficiala,si nici macar cei care par ca traiesc cu adevarart,ca stiu sa lege prietenii,poate nu sunt ceea ce par,prieteniile adevarate sunt rare,trairea adevarata e rara.Oamenii vor bani,recunoastere.Mi-ar placea ca toti sa ramanem cu ideile frumoase de la 14 ani,cand nu conteaza banii,ci sa faci ce-ti place,sa faci bine si sa faci cu prietenii.Adevarati.

Gnossienne spunea...

scuza-mi te rog micile greseli dar am scris repede ca asa sunt eu,ca un fulger:))

damytzix spunea...

toti pt unu ji...unu pt sine insusi:D...kam aja cv:-"