sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Iar ma faci sa visez...
Esti precum un mister...
Nu stiu totul despre tine insa...
Imi imaginez modul in care privesti si zambesti persoanei iubite...Modul in care o saruti si ii vorbesti...
Imi imaginezi iubitii pe care ti-i alegi sau cei la care doresti sa aspiri.
Imi imaginez linia vietii tale...
Imi imaginez viata ta fara anumite lucruri.
Imi imaginez lacrimile tale cand ceva nu merge bine...
Imi imaginez pozitia laptopului tau dupa care vorbesti..
Imi imaginez modul in care misti mouseul.
Imi imaginez cat de zburdalnic este sufletul din tine.Fuge dintr-un loc in altul...Te uimeste.
Imi imaginez chipul tau in fiecare seara cand te intorci trista de la scoala...
Imi imaginez locurile in care stai,lucrurile pe care le atingi,oamenii pe care ii admiri...Colorezi tot.
Esti o bucata de speranta...

Si bratara ta a ramas la mine....
Am sa o pastrez cu drag si am sa imi aduc aminte de zambetul tau de astazi.
Nu am cuvinte...
Si doare...
Insa stiu ca esti precum acea lumina a felinarelor de noapte ce se reflecteaza in balti in timp ce ploua lenes...
Precum a fost astazi.

Daca ai a citesti acest blog poate ai sa zici ca sunt exagerat de sensibila si poate iar am sa te uimesc precum cred ca am mai facut-o de cateva ori..
Stii...Chiar daca nu mai suntem in acelasi loc faci parte din mine.
De dragul trecutului...

Te iubesc,fiinta ! :)

Niciun comentariu: