duminică, 8 noiembrie 2009


Vank - Balada pentru o minune
Asculta mai multe audio Muzica



Lasa-ma sa stiu ca mai am macar putin de trait ca sa imi pot permite sa ma bucur de viata !
M-am saturat de tot ceea ce inseamna treaba,munca...
De ce iti place sa ma indepartezi de suflete?
De ce pur si simplu vrei sa ma racesti?
Lasa-ma sa stiu nu am nici un viitor si ca am motive sa plang !
Acum cand plang imi vine sa rad de mine...
Simt ca e aiurea, ca nu are nici un rost...
Aceleasi lucruri se petrec zi de zi...
Lasa-ma sa schimb ceva !
Sa traiesc asa cum imi doresc...
Lasa-ma sa mai aspir !
Da-mi..Da-mi..Un timp...
Un timp in care m-as putea bucura de persoanele de langa mine...
Un timp scurt atat cat dureaza fericirea...O clipa..
Iar dupa..Totul se sterge..
Si?
Raman in intuneric..
Sau cine stie..Renasc...
Dar lasa-ma sa imi gasesc fericirea !
Nu ma mai chinuii atat !

Lasa-ma sa ma pierd printre sunete si cuvinte carora le dau viata,inteles !
Lasa-ma..
Lasa-ma libera !
Lasa-ma sa stiu ca exist sau ca am existat vreodata ! :)
Lasa-ma sa schimb ceva !
Lasa-ma sa ma dezghet !
Invata-ma cum sa fiu mai buna si mai miloasa !
Lasa-ma si mai invata-ma sa ma daruiesc creatiei mele cu toata fiinta !


Lasa-ma sa cred in "vorbe mari" !
Mai da-mi timp sa visez ! :)

Am nevoie de o minune si...Speranta..

Niciun comentariu: