sâmbătă, 22 august 2009

Neinteresant..

Observ ca de la o perioada de timp nu am mai scris nimic...M-am lenevit rau de tot..Pana la urma tot va trebui sa ma lupt cu lenea..:)) Avea dreptate Tedy..Ma cam invinge.:-s
Hmm..:-? Cine e Tedy?Eh,nu va intereseaza,oricum nu il stiti...Pentru voi poate sa ramana Tedy THe Bear [Tedy are pentru tine...Fructe,morcovi,vitamine..Bla bla bla.]ea este pers care a aparut in viata mea tocmai cand aveam nevoie de asemenea persoana,care sa imi dea speranta ca mai exista ceva bun in lumea asta...Si a reusit sa imi dea acea speranta,lumina..asta daca va intrebati daca a facut-o..Cum a facut-o ?SImplu..Prin discutii lungi si interesante pe un balcon,pe care la sfarsit l-am semnat cu scrisul meu tampit..nu va imaginati ca am scris cine stie cat de multe cuvinte...Am scris doar unul singur,care mi-a venit in minte primul:Amintire..Mda..Stiu,suna aiurea..:)) Dar na..vruiam sa gasesc un semn/cuvant care sa dovedeasca si peste timp ca in locul acela m-am schimbat...Poate nu m-am schimbat in totalitate,insa mi-am schimbat modul de a privi unele lucruri si acest unghi de vedere ma ajuta enorm...Maai continui maine...Mor de somn..[Habar nu am de ce tot vorbesc la plural..:)) Poate pentru voi,prietenii mei imaginari..:) Noapte buna >:D<]

Un comentariu:

Geoh spunea...

tot ce scrii u este intersant .... lasa tampeniile***
scrii pentru ca poti si pentru ca vrei .... deja simt ca tziam dat mai multe commenturi decat trebuia asha ca ma opresc aici o:)