joi, 31 decembrie 2009

Un nou an


Si...un nou an bate la usa.Ah!Cat de tare si dureros se aude bataia!De parca trecerea timpului ar injunghia suflete,le-ar ucide.Bate bucuria si tristetea.Bate iubirea si ura.Bate viata si moartea.Se bat intre ele.Lupta.Un nou an aduce lupta.Presimt asta.Trebuie sa ma bucur si sa ma tem in acelasi timp de fiecare noua zi din viata.O teama oarecare ma imbratiseaza cu bratele sale puternice.
Cum a fost anul acesta?Schimbat.A reusit sa ma schimbe si pe mine,in bine,insa cu o intreaga lupta interioara cu propria persoana.Am luptat si..Am supravietuit.Am ajuns aici,asteptand anul viitor cu noi schimbari,iar emotiile iar ma cuprind.
Ce imi propun pentru anul viitor?Cat mai multa perseverenta in primul rand, cat mai multa lume de partea mea,cat mai buni prieteni,cat mai multa viata si desigur un lucru important:sa iubesc,ceea ce face parte din viata,insa este un lucru care trebuie mentionat intotdeauna...
Oh,timp!M-ai lasat aici neputincioasa in fata ta..
Oare ce e viata?
Oae ce e omul?
De ce ma simt?
Oare cui scriu?
Am ramas cu aceleasi intrebari..
Poate ca intr-o zi le voi gasi raspunsul...
Pana una alta astept noul an cu emotie.De fapt astept sa ma scurg...
Oh!
La multi ani,tuturor care imi cititi acest blog pe care obisnuiesc sa il numesc "Tampenie" pentru ca nu rezolva nimic...E doar o chestie pe care imi scriu sentimentele,vaietandu-ma,care nu zice niciodata daca e bine sau rau ce scriu,insa care ma lasa sa scriu...

Niciun comentariu: